چیدمان لوازم آشپزخانه عروس

شوش لند دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:27
چیدمان لوازم آشپزخانه عروس

چیدمان لوازم آشپزخانه عروس به اندازه ای مهم بوده که مجبورند تمام لوازم آشپزخانه عروس را به گونه ای بچینند که همه وسایل ریز و درشت به خوبی نشان داده شوند.

ایرانی ها رسم و رسومات متعددی دارند که بعضی از آن ها درست و بعضی نادرست هستند، البته امروزه بسیاری از این رسم ها از بین رفته است. یکی از این مراسم نشان دادن جهیزیه عروس به فامیل می باشد. چیدمان لوازم آشپزخانه عروس سال های زیاد به اندازه ای مهم بوده که مجبور بودند تمام لوازم آشپزخانه عروس را به گونه ای بچینند که همه وسایل ریز و درشت به خوبی نشان داده شوند. امروزه خانم ها برای چیدمان آشپزخانه عروس طراحی دکوراسیون مدرن و شیکی را پیاده سازی می کنند.

سادگی، اساس چیدمان لوازم آشپزخانه عروس

یکی از مهم ترین مسائل در چیدمان لوازم آشپزخانه شلوغ بودن محیط آشپزخانه بوده که همیشه انبوهی از ظروف، قابلمه ها، مواد خوراکی وغیره در آن وجود دارند. بنابراین از تزئینات بیش از حد این محل خودداری کنید چرا که موجب می شود تا آشپزخانه بیش از پیش شلوغ و بی نظم دیده شود.

تم رنگی در چیدمان آشپزخانه عروس

از دیگر راهکارها برای مرتب و منظم نشان دادن چیدمان آشپزخانه عروس استفاده از یک یا چند تم رنگی محدود می باشد. بهتر است یک یا دو تم رنگی را که مورد علاقه شماست و با رنگ کابینت ها تناسب بیشتری دارد را انتخاب کرده و دیگر لوازم تزئینی مانند سرویس پارچه ای آشپزخانه، تزئینات یخچال، رومیزی میز ناهارخوری و دیگر لوازم تزئینی آشپزخانه را از آن رنگ برگزینید. این طوری همه چیزهارمونی رنگی زیبا و شیک را پیدا می کنند و از ایجاد یک منظره شلوغ و به هم ریخته جلوگیری می شود. یک مدل چیدمان آشپزخانه عروس در سال های اخیر مدل عروسکی با استفاده از تم صورتی و سفید یا گلدار می باشد. در چیدمان این مدل آشپزخانه بهتر است رنگ کابینت ها را سفید و پرده ها را به رنگ صورتی ملایم با گل های ریز انتخاب کنید.

نقش پرده در چیدمان آشپزخانه عروس

چنانچه آشپزخانه پنجره دار باشد حتما نیاز به یک پرده مناسب دارد. نصب پرده در آشپزخانه عروس زیبایی آنجا را بیشتر می کند. امروزه پرده کرکره هایی با جنس ها و رنگ های متنوع و جذاب بسیار مد شده است. مزیت این پرده ها این است که در صورت نیاز می توانید به راحتی و آسانی این پرده ها را جمع کرده و از نور طبیعی استفاده نمایید. جنس چوبی این پرده ها بسیار زیبا بوده و راحت با وسایل چوبی منزل ست می شود. از دیگر مزایای این پرده ها این است که راحت شسته شده و هرگز کهنه نمی شوند.

کفپوش چوبی در چیدمان آشپزخانه عروس

در صورتی که منزل شما هنوز در حال ساخت است، از طراح دکوراسیون منزل خود بخواهید که کفپوش مناسبی برای آشپزخانه در نظر بگیرد. برای انتخاب کفپوش مناسب آشپزخانه می توانید از طرح های متنوعی استفاده کنید. هنگام انتخاب کفپوش دقت کنید تا با رنگ کابینت ها متناسب و هماهنگ باشد. اما اگر خانه آماده است، برای چیدمان آشپزخانه عروس از یک فرش مناسب استفاده کنید تا به راحتی شسته و تمیز شود.

زیبا چیدن آشپزخانه عروس

برای چیدمان زیبای آشپزخانه عروس از نکات زیر استفاده کنید:

  • اضافه کردن یک شلف زیر کابینت های هوایی برای قرار دادن ادویه جات یک گزینه ای مناسب برای مرتب کردن رویه کابینت می باشد.
  • نصف شلف گلدانی دیواری در آشپزخانه راه دیگری برای مرتب و منظم کردن آشپزخانه است.
  • کناره های کابینت یک نقطه خوب برای قرار دادن شلف های شناور می باشد.
  • با ساخت یک شلف برای ماکروفر می توانید رویه کابینت را مرتب و منظم نگه دارید.
  • نصب یک شلف تاشو می تواند مکانی برای قرار دادن فنجان چای شما باشد.
ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد