راهنمای خرید مبلمان

شوش لند دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:43

خرید سرویس مبلمان چیزی ورای از سبک و مدل آن است. ابتدا تصمیم بگیرید که چه می‌خواهید و چگونه.در این متن نکات مهم و ضروری موقع خرید مبلمان را که باید به آن توجه کنید را بازگو میکنیم.

با گذشت زمان و پیشرفت  عصر جدید و خلاقیت در زمینه های مختلف از جمله طراحی دکوراسیون منازل و وسایل خرید مانند انواع مبل امروزه هنگام خرید مبل با تنوع  و تفاوت بیشتری نسبت به گذشته ها روبرو می شویم. خرید  سرویس مبلمان چیزی ورای از سبک و مدل آن است. ابتدا تصمیم بگیرید که چه می‌خواهید و چگونه.در این متن نکات مهم و ضروری موقع خرید مبلمان را که باید به آن توجه کنید را بازگو میکنیم.

مبل سلطنتی

مبل سلطنتی درست نقطه روبرو مبل راحتی است، که عموما در تولید این نوع از مبل ها از چوب استفاده می شود.که دارای پایه ها و دسته هایی چوبی و ظریف هستند به ویژه در ناحیه  تاج مبل که با منبت کاری، زیبایی و قشنگی آن چندین برابر می شود. رنگ بندی مبل های سلطنتی اکثرا در رنگ های قهوه ای طلایی یا فندقی به کار می رود.

مبل راحتی

مضاف بر زیبایی یک مبل مناسب و ایده آل باید حتما راحت و با کیفیت بالا باشد چون  حداقل شش سال می خواهید از آن استفاده کنید، پس راحتی و کیفیت ساخت باید فاکتورمهمی برای خرید مبل شما باشد.

اندازه و سایز

اندازه منزل خود را حتما درنظر بگیرید و با قرار دادن یک مبل  بزرگ در یک فضا ی  کوچک خانه تان سایر کارهای شما مختل می گردد، پس باید به دنبال خرید یک مبل هماهنگ  و متناسب با شکل و اندازه ی فضای منزل خود تان باشید و از داشتن محیطی زیبا لذت ببرید.

رنگ مبل

به چیدمان رنگی فضای خود دقت کنید.و متناسب با آن رنگ مبل را انتخاب کنید.رنگ یکی از مهمترین مواردی است که هر فروشنده ای باید اطلاعات کامل و جامع از رنگ مبل و چگونگی تمیز کردن آن را به شما گوش زد کند.

چند نکته

چنان چه مستاجر هستید و قصد عوض کردن خانه خود را دارید بهتراین است از خرید مبل های گران قیمت مانند مبل سلطنتی خودداری کنید و سعی کنید از مبل های سبک تر مثل مبل های ال مانند و راحتی که حمل و نقل آن ها راحت تر هستند خریداری نمایید تا در صورت آسیب دیدن مبل ها موقع اسباب کشی، هزینه زیادی را متقبل نگردید.

پارچه و چوب مبل را حتما بررسی کنید که دارای کیفیت باشد.

به وزن مبلمان دقت کنید.

به طراحی منزل و دکوراتیو دقت کنید.

موقع  سفارش مبل تمام حساسیت خود را به خرج دهید تا تولید کننده ای منصف و کاردان و آگاه را پیدا کنید تا از ایجاد مشکلاتی مثل دوخت نا‌مرتب پارچه ها، یکی نبودن پایه های مبل، رعایت نکردن ظرافت و دقت در منبت کاری وغیره جلوگیری کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد