لوازم دکوری لوکس

شوش لند دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:47

استفاده طرح های قدیمی در دکوراسیون منازل روز به روز در حال افزایش بوده و به نظر می رسد مردم برای روزهای خاطره انگیز گذشته دلشان تنگ شده است. برای این کار می توان از لوازم دکوری لوکس در تزیین خانه استفاده کرد.

امروزه در طراحی شیک و مدرن کمی از فرم های آنتیک و قدیمی استفاده می شود، به همین دلیل طرح های متفاوتی نسبت به گذشته ظاهر شده است. علاوه بر این استفاده از این طرح ها در دکوراسیون منازل روز به روز در حال افزایش بوده و به نظر می رسد مردم نه تنها در ایران بلکه در سراسر دنیا برای روزهای خاطره انگیز گذشته دلشان تنگ شده است. بسیاری از طرح های دکوری تنها به دلیل ترکیبی ساده از مدل های قدیمی و مدرن معروف نشده اند، در میان لوازم دکوری مدرن بیشتر از موضوعات مورد علاقه مردم استفاده شده است. مثلا شخصیت های محبوب داستانی یا اشیاء موجود در طبیعت.

آشنایی با لوازم دکوری لوکس

استفاده از سنگ در لوازم دکوری یک ایده جالب و زیباست، مثلا می توانید از یک میز که از بتن ساخته شده ولی ظاهری شبیه سنگ دارد استفاده کنید. از آنجایی که بتن از ترکیب خرده ریزه های سنگ، ماسه، شن و سیمان با آب بدست می آید عنصری از طبیعت بوده و وقتی شئ ای بتنی در دکوراسیون منزل خود قرار می دهید حسی زیبا و آرامش بخش از طبیعت در فضا پخش می شود. یکی از بهترین لوازم دکوری لوکس در منزل آینه است بخصوص هنگامی که از آینه هایی به شکل هندسی استفاده می کنید. آینه های هندسی شکل مانند مربع، مثلث، پنج ضلعی و غیره تأثیر بسزایی روی هنری نشان دادن دکور خانه می گذارد. برخی آینه های دایره ای با فریمی بسیار نازک به رنگ طلایی در دور خود جلوه ای کاملا لوکس به فضا می دهند. این آینه ها در اندازه های مختلف از نمونه های بسیار کوچک تا بزرگ تولید می شوند که می توانید به صورت ترکیبی یا تکی از آنها استفاده کنید. بسیاری از لوازم دکوری بر اساس موضوعات جذاب خلق شده اند. در سال های اخیر موج داستان های ابرقهرمانی در دنیا زیاد شده و تعجبی ندارد که دکوری هایی مرتبط با این داستان ها به دکوراسیون داخلی منازل راه پیدا کنند.

استفاده از دکوری ها با مفهوم طبیعت

یکی از جالب ترین و تأثیر گذارترین ایده ها استفاده از دکوری ها با موضوع حیوانات می باشد. البته نه به این صورت که بدن خشک شده حیوان را به نمایش بگذارند بلکه استفاده از مجسمه های مصنوعی به شکل حیوانات توصیه می شود. مثلا گوزن به عنوان یکی از زیباترین حیوانات موضوع مناسبی برای استفاده به صورت دکوری می باشد.

استفاده از دکوری های زیبا برای منزل

لوازم دکوری جلوه منحصر به فردی به دکوراسیون داخلی منزل می دهد. هر خانه متناسب با نیاز و سبک دکوراسیون داخلی یک سری دکوری های زیبا درون خود دارد. استفاده از لوازم دکوری زیبا در همه جای خانه از سرویس بهداشتی تا اتاق نشیمن و پذیرایی در دکوراسیون منزل تأثیر زیادی دارد. گاهی همین لوازم تزئینی در منزل می تواند تبدیل به نقطه  کانونی شوند پس انتخاب جنس و شکل این لوازم دکوری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این دکوری ها می توانند از جنس شیشه، کریستال، چینی یا استیل باشند. اما متریال جدید را به شما معرفی می کنیم که با وزنی کم زیبایی خاصی را به فضای داخلی اتاق می بخشد. آرکلیک از پلاستیک مقاوم تر بوده و دوام بیشتری هم دارد. لوازم ساخته شده از آرکلیک به محض قرار گیری در دکوراسیون خانه فضا را بزرگ تر نشان می دهد. زیرا طبیعت شفاف و روشن آن این اجازه را به محیط اطراف می دهد تا خود را از درون این وسایل نشان دهند. به همین خاطر لوازم دکوری آرکیلیکی برای فضاهای کوچک و تنگ بسیار مناسب هستند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد