انتخاب لوازم آشپزخانه سفید یا سیلور

شوش لند دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:26
انتخاب لوازم آشپزخانه سفید یا سیلور

 قبل از انتخاب لوازم آشپزخانه سفید یا سیلور کمی تأمل کنید و ببینید با کدام رنگ در طولانی مدت حس راحت تری دارید. و اینکه کدام یک از این ها بیشتر به ساختار منزل شما می نشیند.

رنگ لوازم آشپزخانه تأثیر بسزایی در جلوه آشپزخانه دارد و این لوازم را نمی توانید به صورت مداوم عوض کنید. پس اگر به درستی لوازم آشپزخانه را انتخاب نکنید، آشپزخانه ی زیبای خود را به سوهان روح تبدیل می کنید.

انتخاب رنگ سفید برای لوازم آشپزخانه

سفید رنگی مطمئن بوده که احتمال پشیمانی در انتخاب آن کم است. حتی رنگ سفید به عنوان محبوب ترین رنگ بازار توصیف می شود. تنوع لوازم آشپزخانه سفید از لحاظ مدل و قیمت از دیگر رنگ ها بیشتر است و در اکثر آشپزخانه ها خوش می نشیند. شاید به این فکر کنید که رنگ سفید انتخاب مد روز و منحصر به فرد نیست. بیشتر افراد با یخچال های سفید رنگ بزرگ شده اند و به همین دلیل این رنگ برایشان معمولی می باشد، ولی رنگ سفید در دکوراسیون مدرن جایگاه ویژه ای دارد. اتفاقا امروزه بسیاری از زوج های جوان به آشپزخانه ای سرتاسر سفید با طراحی مینیمال علاقه دارند. در صورتی که رنگ سفید را سرد و بی روح می دانید، تنها می توانید کسالت محیط را با پرده یا میز و صندلی رنگی برطرف کنید. لوازم سفید رنگ برای آشپزخانه های تاریک و کم نور بسیار مناسب می باشد.

مزایا و معایب لوازم آشپزخانه سفید

مزیت: تنوع لوازم آشپزخانه سفید زیاد است و از لحاظ قیمت هم گزینه های بسیاری برای انتخاب دارید. رنگ سفید به راحتی قابل ست  بوده و فضای آشپزخانه را روشن تر می کند. رنگ سفید اثر انگشت را خیلی نشان نمی دهد و این رنگ به مراقبت خاصی احتیاج ندارد.

عیب: رنگ سفید در صورتی که درست انتخاب نشود، می تواند بی روح و کسل کننده باشد. رنگ سفید کثیفی های غذا را زود نشان داده و بدون کابینت های مدرن چندان مد و شیک به نظر نمی آیند. لوازم آشپزخانه سفید در صورتی که از برند با کیفیت نباشند به مرور زمان تغییر رنگ داده و زرد می شوند.

جاهایی که استفاده از لوازم آشپزخانه سفید بهتر است عبارتند از: وقتی کابینت ها کاملا سفید نیستند، هنگامی که سقف تیره است و در صورت روشن بودن رو کابینتی ها.

انتخاب رنگ سیلور برای لوازم آشپزخانه

لوازم آشپزخانه سیلور مدرن و شیک بوده و در میان نسل جوان پرطرفدار می باشد. لوازم آشپزخانه سیلور معمولا لوکس به نظر می رسند و قیمت آن نسبت به سفید کمی گران تر است. لوازم آشپزخانه سیلور به محض ورود به هر آشپزخانه ای موجب شیک و مدرن شدن فضا می شوند. در آپارتمان هایی که آشپزخانه و پذیرایی حد و مرز چندان مشخصی ندارند، لوازم آشپزخانه سیلور می توانند با دکوراسیون نشیمن به خوبی جور شوند.

مزایا و معایب لوازم آشپزخانه سیلور

مزیت: لوازم آشپزخانه سیلور مدرن و شیک بوده و در کنار شیرآلات فلزی خوش منظره تر است. با بیشتر رنگ ها به راحتی ست شده و به این زودی ها از مد نمی افتند.

عیب: لوازم آشپزخانه سیلور لک چربی و اثر انگشت را نمایان می کند، لوازم این رنگی ممکن است در برخی آشپزخانه ها سرد به نظر برسند. لوازم آشپزخانه سیلور کمی گران هستند.

جاهایی که استفاده از لوازم آشپزخانه سیلوربهتر است عبارتند از: وقتی طراحی منزل شما خیلی مدرن است، هنگامی که کابینت ها طرح چوب دارند یا رنگ کابینت ها آبی است. زمانی که حرف از دکوراسیون و رنگ باشد موضوع تا حد بسیاری سلیقه ای شده و در نهایت این شمائید که باید بپسندید. پیشنهاد می شود برای انتخاب لوازم آشپزخانه سفید یا سیلور در لحظه تصمیم نگیرید. قبل از انتخاب کمی تأمل کنید و ببینید با کدام رنگ در طولانی مدت حس راحت تری دارید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد