راهنمای خرید ساندویچ‌ساز

شوش لند دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:03
راهنمای خرید ساندویچ‌ساز

 ساندویچ از انتخاب‌‌های راحت و کم‌خرجی است که خیلی سریع کارتان را جلو می‌اندازد. این روزها دستگاه‌های ساندویچ‌ساز، خوردن ساندویچ در خانه را مهیج تر و آسان‌ترو همینطور سریعتر کرده‌ است. با استفاده از این دستگاه‌ها و کمی حوصله و ذوق می‌توانید با مواد اولیه متنوع و سالم انواع ساندویچ را به سلیقه و دلخواه خودتان درست کنید.

غذای راحت! مساله این است! ساندویچ از انتخاب‌‌های راحت و کم‌خرجی  است که خیلی سریع کارتان را جلو می‌اندازد. این روزها دستگاه‌های ساندویچ‌ساز، خوردن ساندویچ در خانه را مهیج تر و آسان‌ترو همینطور سریعتر کرده‌ است. با استفاده از این دستگاه‌ها و کمی حوصله و ذوق می‌توانید با مواد اولیه  متنوع و سالم انواع ساندویچ  را به سلیقه  و دلخواه خودتان درست کنید.

  • ظرفیت

اکثر ساندویچ‌سازهایی  که در بازار وجود دارند ، ظرفیت درست کردن دو یا چهار ساندویچ را دارند. با توجه به تعداد اعضای خانواده تان و اندازه مصرفتان، ساندویچ‌ساز مناسب خانواده را تهیه کنید. چون  اگر ظرفیت پایین‌تر از مقدار نیاز خود انتخاب کنید فرآیند درست کردن ساندویچ ‌تان طولانی می‌شود و مجبور می‌شوید برای هر وعده غذایی چندین بار مکرر از دستگاه استفاده کنید که این مورد باعث افزایش مصرف برق هم می‌شود.

  • عایق حرارتی

تقریبا همه ساندویچ‌سازها در قسمت دسته‌ها عایق حرارتی باید داشته باشند . اما بهتر است عایق حرارتی دستگاهی که می‌خرید تمام دستگاه از این عایق برخوردار باشد و به دسته‌های آن محدود نشود  تا در طی مکانیسم درست کردن ساندویچ خیالتان از بابت سوختگی راحت شود.

  • توان مصرفی

در انتخاب ساندویچ ساز با توان برق مصرفی مناسب دقت کنید،زیرا مصرف بالای برق هزینه‌های شما را افزایش می‌دهد. واین یک نکته منفی تلقی می شود.

  • صفحات دستگاه

صفحه های دستگاه حتما باید نچسب باشند، صفحه متحرک شست‌وشوی ساندویچ ساز را آسان‌تر و راحت تر و مانع  از آسیب‌دیدگی و خراب شدن قطعات الکترونیکی دستگاه می‌شود.

  • وجود تایمر

وجود تایمر در ساندویچ ساز به شما اجازه می‌دهد که از زمان پایان کار دستگاه خبردار شوید. بهترین نوع ساندویچ ساز دارای تایمر است. تایمر به شما امکان می دهد ساندویچ تان را همان طور که می خواهید تهیه کنید. تایمر به شما اجازه می دهد که بدانید ساندویچ در چه زمانی آماده می شود تا بتوانید در این تایم  به کارهای دیگر خود برسید.که این نکته مهمی به نظر میاید.

  • تمیز کردن ساندویچ ساز

تهیه سریع مواد غذایی اصلی ترین و مهم ترین قابلیت ساندویچ سازها است. وقتی به دنبال تهیه غذای سریع هستید ، قطعا تمیز کردن ظروف وقت بسیار زیادی را از شما خواهد گرفت. مدلی را انتخاب کنید که صفحه داخلی اش قابل جدا شدن است این کار  برای افزایش سرعت تمیز کردن و راحتی کار بهتر است .

  • داشتن صفحات گریل

با کمک صفحات گریل این امکان فراهم می شود که انواع گوشت ها به صورت گریل تهیه شود . در این  گونه مدل ها باید حواستان به خروج آب مواد غذایی گریل شده که در صفحه زیرین قرار دارد باشد تا مانع ازکثیفی دستگاه شوید . حتما به این مساله توجه داشته باشید که صفحات ساندویچ ساز ، قابلیت جداسازی داشته باشند. زیرا جدا شدن صفحات ساندویچ ساز باعث می شود تا بتوانید به راحتی آنها را تمیز کنید. پس در زمان خرید به این نکات دقت کنید.

  • قیمت خرید

قبل از خرید هر وسیله ای قطعا باید  محدوده قیمتی آن را بدانید. می شود گفت که  ساندویچ سازها از لوازم خانگی ارزان قیمت هستند و از حدود  صد هزار تا یک میلیون و پونصد هزار تومان رنج قیمت دارند.

  • گارانتی

ساندویچ سازها با گارانتی یک تا دو ساله در بازار موجود هستند. بنابراین حتما برگه گارانتی را از فروشنده بگیرید.

  • بهترین مارک ساندویچ ساز

از معروفترین برندهای ساندویچ ساز در بازار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

کنوود - تفال- مولینکس- بوش- فیلیپس

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد