نکات طلایی خرید قهوه ساز

شوش لند دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:02
نکات طلایی خرید قهوه ساز

قهوه از نوشیدنی‌های فوق العاده با خاصیت بالاست که ارزش غذایی زیادی دارد. استفاده از قهوه در محیط کار باعث می‌شود تا تمرکز بهتری روی کار خود داشته باشید. قهوه نوشیدنی که توسط این دستگاه ساخته می شود بعد از چای(چای ساز ) در ایران نیز بسیار همه گیر شده است به طوری که برای بسیاری از افراد نوشیدن قهوه به یک عادت روتین تبدیل شده است.

قهوه، نوشیدنی با ارزش غذایی بسیار بالا است که علاقمندان فراوانی در سراسر دنیا دارد. در ایران نیز روز به روز به علاقه مندان این نوشیدنی خوش عطر و دوست داشتنی اضافه می شود، تا جایی که داشتن یک دستگاه قهوه ساز و یا اسپرسو ساز هر فرد علاقه مند به قهوه را ترغیب می کند. قهوه از نوشیدنی‌های فوق العاده با خاصیت بالاست که ارزش غذایی زیادی دارد. استفاده از قهوه در محیط کار باعث می‌شود تا تمرکز بهتری روی کار خود داشته باشید. قهوه نوشیدنی  که توسط این دستگاه ساخته می شود  بعد از چای(چای ساز ) در ایران نیز بسیار همه گیر شده است به طوری که برای بسیاری از افراد نوشیدن قهوه به یک عادت روتین تبدیل شده است. قهوه با روش های بسیار مختلفی درست می شود و روش های مختلف آن باعث ایجاد طعم های متفاوت می شود. اما این نوشیدنی با هر روش و هر نوعی که باشد طعم و آرامش بی نظیری را به شما القا می کند.در این متن قصد داریم به راهنمای خرید قهوه ساز خوب بپردازیم و نکاتی که برای انتخاب بهترین دستگاه قهوه ساز باید به آن توجه داشته باشید.

  • قیمت دستگاه قهوه ساز

برای خرید قهوه ساز خانگی لازم نیست بودجه زیادی را در نظر بگیرید. زیرا این دستگاه ها قیمت های بالایی ندارند. پیشنهاد می شود قبل از تعیین بودجه و هزینه به سایر ویژگی های خرید قهوه ساز توجه کنید، سپس بودجه را با در نظر گرفتن ویژگی های دلخواه خود تعیین کنید.

  • سیستم قطع اتوماتیک

این سیستم در برخی از قهوه ساز ها قرار داده شده است. این سیستم در خرید قهوه ساز به قهوه ساز شما این فرصت را می دهد که در هنگام پایان کار و آماده شدن قهوه و ریخته شدن مقدار ثابتی در داخل فنجان و یا قوری دستگاه خاموش شده و در نتیجه از کثیف شدن دستگاه شما جلوگیری خواهد کرد.

  • قوری یا مخزن قهوه ساز

این قوری نیز مخصوص قهوه ساز و برای ریختن نوشیدنی آماده شده از داخل دریچه خروجی دستگاه در داخل آن است. البته در برخی از قهوه سازها نیز به جای قوری یک فنجان مخصوص قرار داده شده است.

  • دیسک گرم نگهدارنده

این صفحه به گرم نگه داشتن قهوه کمک می کند. در واقع با وجود این ویژگی در خرید قهوه ساز اگر پس از درست شدن، قهوه برای مدتی بر روی صفحه قهوه ساز بماند نیز گرم خواهد ماند.

  • ترموبلاک

برای دست پیدا کردن به بهترین طعم قهوه، این مهم است که قهوه را نجوشانید؛ ترموبلاک نوعی جوش آور است که دمای آب را به حد دمای عالی حدود 90 درجه بوسیله پمپ بالا می برد. بعضی از مدل ها دارای سیستم ترموبلاک برای کف کردن شیر در درست کردن شیر قهوه نیز به کار برده می شود ، که احتیاج به حرارت حدود 120 درجه دارند.

  • بدنه دستگاه قهوه ساز

قهوه سازها در انواع و مدل های مختلفی در بازار وجود دارند. این قهوه سازها را می توان در طرح و رنگ های متفاوتی پیدا کرد و به خرید پرداخت . البته تمام این قهوه ساز های یک کار را انجام می دهند و آن هم تولید نوشیدنی قهوه است. از این جهت تفاوت زیادی در قیمت آن وجود ندارد. تنها ویژگی ها و خصوصیت مازاد آن هاست که تعیین کننده قیمت شان می باشد.

  • تمیز کردن دستگاه

همیشه برای تمیز کردن دستگاه قهوه ساز از آب تازه ، استفاده کنید و از هیچ گونه مواد شوینده و پاک کننده در قهوه ساز استفاده نکنید. بعد از استفاده از قهوه ساز کاملاً آن را از تفاله و باقیمانده روغن تلخ قهوه تمیز کنید، تا روی طعم نوشیدنی بعدی که در دستگاه تهیه می کنید تاثیر نگذارد و مزه آن را تغییر ندهد.

  • برترین برند

پر فروش ترین قهوه سازها در ایران عبارتند از:

قهوه ساز فلر- تفال – بوش

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد