راهنمای خرید سرویس آشپزخانه

شوش لند دوشنبه 13 مرداد 1399 - 12:00
راهنمای خرید سرویس آشپزخانه

 انتخاب سرویس آشپزخانه از مهمترین کالاها و وسایل مورد نیاز و ضروری آشپزخانه می باشد. نام سرویس آشپزخانه به سرویس پارچه ای اعم از دم کنی، دستگیره، دستمال و پیش بند وغیره تا سرویس کفگیر و ملاقه، سرویس ادویه جات، سرویس قابلمه، حبوبات، و حتی بانک ها و ظروف نگه داری حبوبات و غلات اطلاق می شود.

انتخاب سرویس آشپزخانه از مهمترین کالاها و وسایل مورد نیاز و ضروری آشپزخانه می باشد.  نام سرویس آشپزخانه به سرویس پارچه ای اعم از دم کنی، دستگیره، دستمال و پیش بند وغیره تا سرویس کفگیر و ملاقه، سرویس ادویه جات، سرویس قابلمه، حبوبات، و حتی بانک ها و ظروف نگه داری حبوبات و غلات اطلاق می شود.هماهنگی و به اصطلاح ست کردن این موارد باهم از اهمیت بالایی برخوردار است.دراین متن اصول خرید سرویس آشپزخانه را بررسی می کنیم.

  • هارمونی و هماهنگی

یکی از اصلی ترین روش های چیدن و طراحی دکور داخلی آشپزخانه بودن هماهنگی لازم بین وسایل و ظروف موجود در یک فضا می باشد. هر وسیله هر چقدر هم که قشنگ و زیبا باشد اما اگر هماهنگی با اطراف خود نداشته باشد، مانند یک جنس ناجور و نا درست است که باید حذف شود.

  • توجه به رنگ ها

اگر می خواهید رنگ سرویس آشپزخانه را با دکوراسیون آشپزخانه ست کنید، بهترین کار این است که همه تکه های سرویس را از یک فروشگاه خریداری کنید. اگر از فروشگاه های مختلف خرید کنید، رنگ، جنس و مدلشان نا هماهنگ می شود و ظاهر نامناسبی به آشپزخانه و دکوراسیون می دهد. نکته ای که وجود دارد این است که حتما باید تمام رنگ ها در دکوراسیون یکی باشد. سعی کنید وسایل تان را از یک رنگ و با یک جنس انتخاب کنید تا آشپزخانه مرتب و خوشرنگی داشته باشید. حتما توجه داشته باشید هماهنگی شکل و رنگ بین این کالاها، آشپزخانه شما را تمیز و مرتب تر نشان می دهد و فضای زیباتری را از این مکان به نمایش می گزارد.

  • به کیفیت سرویس آشپزخانه دقت کنید

اگر برای صرفه جویی در پول تان سراغ جنس های ارزان بروید یا به خاطر رنگ مورد علاقه خود مجبور باشید جنسی که دل خواه تان نیست را انتخاب کنید بعدا حتما پشیمان خواهید شد.برای انتخاب سرویس پارچه ای حتما دقت کنید که پارچه ها جنس مرغوبی باشند و در موقع شست وشو رنگ ندهند و حتی موقع آشپزی به راحتی نسوزند. حتما به نوع دوخت و تمیزی آن در موقع خرید دقت کنید. درانتخاب سرویس آشپزخانه و بانک ها و ظروف نگهداری حبوبات وغلات دقت کنید که حتما از مواد با کیفیت ساخته شده باشند. زیرا ظروفی هستند که به طور مستقیم با مواد غذایی در ارتباط هستند و به سلامت شما وابسته است.

  • برند خوب و معتبری انتخاب کنید

 زیرا برندهای معتبر در این زمینه با مواد اولیه مرغوب، اجناس شان را تولید می کنند. به همین دلیل انتخاب سرویس آشپزخانه منزل از این برند ها مطمئن بوده و بدون استرس می توانید خرید کنید و خیال تان بابت آن راحت باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد