راهنمای خرید خرد کن برقی

شوش لند دوشنبه 13 مرداد 1399 - 11:57
راهنمای خرید خرد کن برقی

خرد کردن مواد غذایی با چاقو بسیار حوصله سر بر و زمان طولانی ای را می طلبد. خرد کن ابزاری است که طراحی شده است برای انجام سریع و راحت کارهای مکرر آشپزخانه ی شما. . با استفاده از این ابزار ، خرد کردن بسیار ساده‌تر انجام می‌گیرد. وسیله ای که به بانوان کمک می کند تا در آشپزخانه غذای راحتی طبخ شود.خرد کن ها در دو نوع دستی و برقی در بازار موجود است.

پروسه خرد کردن مواد غذایی با چاقو بسیار حوصله سر بر و زمان طولانی ای را می طلبد. خرد کن ابزاری است که طراحی شده است برای انجام سریع و راحت کارهای مکرر آشپزخانه ی شما. . با استفاده از این ابزار ، خرد کردن بسیار ساده‌تر انجام می‌گیرد. وسیله ای که به بانوان کمک می کند تا در آشپزخانه غذای راحتی طبخ شود.خرد کن ها در دو نوع دستی و برقی در بازار موجود است.

گنجایش و ظرفیت

گنجایش خرد کن و توجه به آن را فراموش نکنید. با توجه به میزان استفاده از خرد کن و نیاز خانواده خود می توانید اندازه بزرگ، متوسط و یا سایز کوچک آن را انتخاب کنید. گنجایش هر یک از سایزهای خرد کن با هم بسیار متفاوت است و به اندازه و میزان مشخص و معینی گنجایش دارد.

جنس تیغه

داشتن تعداد زیاد تیغه با قابلیت تعویض دلیل اصلی کارایی و مفید بودن خرد کن ها است که می توانید از آن ها استفاده کنید. تیغه های قدیمی و معمولی که همه خرد کن ها دارند، برای خرد کردن و ریزکردن به کار می رود. برخی از خرد کن ها تیغه پلاستیکی و یا برخی دیگر فلزی دارند. تیغه های فلزی بخاطر تیزبودن و طول عمر مفید بیشتر، نسبت به مدل پلاستیکی بهتر است و دوام و استحکام  بیشتری دارد.

گارانتی و ایمنی

محصولی را انتخاب نمایید که گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و کافی را داشته باشد. برای کمی ارزان تر خریدن، حتی اگر به دنبال مدل گران قیمتی هستید که کارایی طولانی و مطمئنی دارد، گارانتی را فدا نکنید. همچنین مدلی را گزینش کنید که به طور گسترده در بازار یافت شده و از نظر دفاتر خدماتی  در محل و شهر زندگی شما پوشش خوبی را دارا باشد. اصولا قطعات و لوازم یدکی این محصولات راحت تر و بیشتر در دسترس هستند. ایمنی دستگاه خرد کن نکته ای است که بسیار مهم است و باید به آن توجه شود.

میزان صدا

ممکن است خردکنی بخرید که کار کردن با آن به علت سر و صدای زیاد برای شما  آزاردهنده باشد تاحدی که انگیزه‌ای برای استفاده از آن را نداشته باشید در هنگام خرید حتما  به این نکته توجه کنید.

قدرت دستگاه

هر چقدر مقدار نیروی موتور دستگاه خردکن ببیشتر باشد، کارهای تهیه و خرد کردن غذا سریع تر و بهتر انجام می شود. سعی کنید قوی ترین  و کارامد ترین مدل را انتخاب کنید چون از این دستگاه استفاده زیادی خواهید کرد

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد