خرید لوازم خانگی برای جهیزیه

شوش لند یکشنبه 12 مرداد 1399 - 18:05
خرید لوازم خانگی برای جهیزیه

انگی برای جهیزیه می تواند برای عروس و داماد بسیار هیجان انگیز باشد. زمانی که در بین همه مدل های متنوع و زیبا گم می شوید و انتخاب از میان این همه طرح مختلف  دشوار می شود و هنگامی که فروشندگان دست از تعریف و تمجید مدل های تازه به بازار رسیده بر نمی دارند و انتخاب را برای خریداران مشکل می کند، اگر بخواهید با یک بودجه مشخص آشپزخانه خود را زیبا و مدرن کنید و متناسب با نیازتان باشد یک راهنمایی و مشاوره  با مشخص کردن برخی نکات ضروری خرید لوازم خانگی می تواند به شما کمک کند.

این راهنمایی برای انتخاب لوازم خانگی با یک سلیقه ایرانی لازم است زیرا شما با خرید لوازم خانگی قصد ندارید خانه ای برای یک تبلیغ تلویزیونی داشته باشید بنابراین تا جایی که امکان دارد باید لوازم خود را متناسب با نیازتان انتخاب نمایید. لوازم خانگی را هم مانند لباس باید متناسب با نیازتان خریداری کنید و باید این نکته را مد نظر داشته باشید که ظرفیت و گنجایش لوازم خانگی رابطه مستقیمی با هزینه آن ها دارد. اگر کالایی با گنجایش بیشتر از نیاز خریداری شود مبلغ پرداختی آن هم بالا می رود و از طرفی نه تنها به دلیل هزینه بلکه به دلیل ابعاد لوازم خانگی، باید به ظرفیت و گنجایش آن توجه شود.  برای مثال ابعاد لوازم آشپزخانه باید مناسب با فضای آشپزخانه انتخاب گردد با این کار هم فضای بیشتری را به لوازم دیگر داده اید و هم خودتان استفاده راحت تری خواهید داشت.

اهمیت طراحی لوازم خانگی

از ابتدایی ترین ترفندهای برخی شرکت های تولید کننده لوازم خانگی به منظور جذب مشتری طراحی زیبای بدنه محصولات می باشد. مانعی ندارد اگر بخواهید طبق سلیقه خود خرید کنید ولی باید مراقب گول نخوردن ظاهر برخی لوازم خانگی بود. مثلا برای داشتن یک آشپزخانه زیبا و مدرن به رنگ بدنه لوازم خانگی توجه کنید و لوازم هم رنگ را انتخاب نمایید. اگر به دنبال خرید لوازم خانگی ارزان و با صرفه هستید، انتخاب مدل هایی با رنگ بدنه سفید مناسب تر است. ولی بیشتر از رنگ به چیدمان گزینه ها و تنظیمات آن دقت داشته باشید، مثلا خرید یک لباسشویی با ظاهر چشمگیر و مدرن خوب است اما تنظیمات دشوار آن و سرو کله زدن با گزینه های متعددش چندان هم خوب به نظر نمی رسد. هرچه نمایشگر روی بدنه محصول پیشرفته تر و دارای گزینه های غیر ضروری بیشتر باشد هزینه آن محصول بالاتر خواهد بود. بنابراین دقت کنید که امکانات و قابلیت های مورد انتظارتان را آن محصول داشته باشد اما برای امکانات غیر ضروری و گول زننده پول بیشتری نپردازید.

لوازم خانگی از یک برند خاص خریداری شود؟

خرید لوازم خانگی از برندهای معتبر با گارانتی و ضمانت نامه رسمی کاری عاقلانه است ولی مثلا خرید همه لوازم آشپزخانه از یک برند چه طور؟

خرید همه لوازم آشپزخانه از یک برند خاص مانند این است که بخواهید برای یک تبلیغ تلویزیونی آشپزخانه ای کامل را نمایش دهید، این که یخچال و فریز یک برند دارای کیفیت بالایی است دلیل بر آن نمی شود که لبا سشویی یا ظرفشویی همان برند لوازم خانگی این کیفیت را دارا بوده و مناسب آشپزخانه شما باشد.

حتی در بین برندهای شناخته شده و امتحان پس داده لوازم خانگی، محصولاتی یافت می شوند که دارای کیفیت مناسبی نیستند. برای خرید هر یک از لوازم آشپزخانه به سراغ برندهای متفاوت بروید، همچنین برای خرید لوازم خرد آشپزخانه برندهای داخلی را انتخاب نمایید زیرا این محصولات ارزانتر بوده ولی امکاناتشان تقریبا با مدل های مشابه خارجی برابر می باشد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد