جذاب ترین لوازم برقی برای آشپزخانه

شوش لند یکشنبه 12 مرداد 1399 - 17:14
جذاب ترین لوازم برقی برای آشپزخانه

از مهمترین لوازم برقی در آشپزخانه یخچال، فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی هستند. این وسایل را با توجه به کارایی و ظاهر و سلیقه خود انتخاب کنید.

یک آشپزخانه مدرن و شیک را همه ما دوست داریم، آشپزخانه ای که تا سال های زیاد نیاز به تغییر اساسی نداشته باشد و از کار کردن درون آن لذت ببریم. برای داشتن آشپزخانه ای زیبا و مدرن علاوه بر جنس و رنگ کابینت ها باید نصب لوازم برقی متفاوت را در اولویت قرار دهید. از مهمترین لوازم برقی در آشپزخانه یخچال، فریزر، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی هستند.

اجاق برقی و فر در آشپزخانه

مدرن بودن اجاق برقی در آشپزخانه علاوه بر زیبایی شامل سهولت و سرعت انجام کار نیز می شود. در اجاق برقی حرارت به صورت کاملا یکنواخت بوده و سرعت پخت و پز غذاها بیشتر می باشد. همچنین کف قابلمه ها دیرتر کثیف شده و راحت تر تمیز می شوند. از مهمترین نگرانی ها در مورد اجاق برقی میزان مصرف انرژی آن می باشد، زیرا این امر هزینه های برق را افزایش می دهد. با ورود اجاق های صفحه ای به بازار خرید فر ضرورت بیشتری پیدا کرده و یکی از مسائلی که در خرید فر همواره ذهن ما را درگیر می کند انتخاب نوع فر و برند آن می باشد. از مزایای فر برقی می توان به پخت و پز حرفه ای تر آن به دلیل حرارت یکسان، به کارگیری تکنولوژی های مدرن مانند تایمرهشدار و نظافت خودکار اشاره نمود.

یخچال و فریزر در آشپزخانه

یخچال و فریزر یکی از مهمترین لوازم برقی در آشپزخانه بوده که برای سال های زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. پیشنهاد ما استفاده از یخچال های هوشمند در چیدمان آشپزخانه می باشد. یخچال های هوشمند با بسته شدن در از فضای داخلی عکس گرفته و زمانی که شما برای خرید به فروشگاه می روید امکان مشاهده عکس گرفته شده از درون یخچال را با تلفن همراه خود دارید. بنابراین نیازی به تهیه لیست خرید نداشته و از خریدن اضافی مواد غذایی جلوگیری می شود. امروزه طراحان چیدمان خانه فضاهایی را برای یخچال و فریزر در آشپزخانه ایجاد می کنند که به ظاهر آشپزخانه جلوه ای زیباتر می بخشد.

ماشین ظرفشویی در آشپزخانه

جای خالی ماشین ظرفشویی زمانی بیشتر حس می شود که کوهی از ظرفهای کثیف در سینک روی هم انبار شده باشند. هنگام خرید ماشین ظرفشویی باید به میزان آب مصرفی این دستگاه توجه کرد. امروزه ماشین ظرفشویی یکی از ضروری ترین لوازم خانگی در هر منزلی به شمار می آید. تا به امروز سه نوع ماشین ظرفشویی طراحی و ساخته شده است: ماشین ظرفشویی توکار، ماشین ظرفشویی رومیزی و ماشین ظرفشویی ایستاده. مزایای استفاده از ماشین ظرفشویی عبارتند از شستشوی ظروف با دمای آب بالا، کاهش مصرف انرژی و کمک به سلامت پوست می باشد.

ماشین لباسشویی در آشپزخانه

معمولا در خانه های ایرانی اتاقی برای لباسشویی نبوده ولی به تازگی مخصوصا در آپارتمان های جدید فضایی را برای ماشین لباسشویی اختصاص داده اند. اما در بیشتر خانه ها هنوز ماشین لباسشویی در دکوراسیون داخلی آشپزخانه قرار می گیرد. یکی از دلایل قرار گیری ماشین لباسشویی در آشپزخانه وجود لوله فاضلاب است. سینک های ظرفشویی جدید معمولا دوقلو بوده و شیرهای خروجی فاضلاب از سینک به دلیل طراحی مدرن، با خروجی برای ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی طراحی شده اند. درخانه های نوساز حتما در لوله فاضلاب سینک، محل خروجی فاضلاب ماشین لباسشویی وجود دارد. اگر هم چنین خروجی وجود نداشت، خرید لوله فاضلاب مناسب که دارای خروجی فاضلاب ماشین لباسشویی باشد هزینه زیادی برای شما ندارد. در خانه های جدید بهترین مکان برای ماشین لباسشویی آشپزخانه بوده و در صورتی که امکان برداشتن چند کابینت در نزدیکی سینک برای باز کردن جای ماشین لباسشویی وجود دارد این کار را بکنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد