راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری

شوش لند یکشنبه 12 مرداد 1399 - 17:04
راهنمای خرید بهترین آبمیوه گیری

در حال حاضر استفاده از آبمیوه طبیعی و تغذیه ی سالم برای اکثر افراد خیلی اهمیت دارد. چنان چه شما هم جز این گروه از افراد هستید، با مطالعه این راهنمای خرید آبمیوه گیری، دستگاهی را برای منزل خود خریداری کنید تا بتوانید در حداقل زمان ممکن و با صرف هزینه ای بسیار کم، آبمیوه ای طبیعی داشته باشید.

همه ما دوست داریم طعم خوشمزه میوه‌ها و طبیعی و تازه بودن یک نوشیدنی خنک را در فصل  تابستان ،یا در مواقع خستگی بچشیم. و هر روز آن را تکرار کنیم. برای این کار  نیاز به وسیله‌ای داریم که آبمیوه طبیعی را بتوانیم به این شکل تهیه کنیم.

در حال حاضر استفاده از آبمیوه طبیعی و تغذیه ی سالم  برای اکثر افراد  خیلی اهمیت دارد. چنان چه شما هم جز این گروه از افراد هستید، با مطالعه این راهنمای خریدآبمیوه گیری، دستگاهی را برای منزل خود خریداری کنید تا بتوانید در حداقل زمان  ممکن و با صرف هزینه ای  بسیار کم، آبمیوه ای طبیعی داشته باشید.

در موقع خرید این دستگاه به نکاتی مثل قیمت، زیبایی، مارک، استاندارد های لازم ، بازدهی و همین طور مشخصات فنی دستگاه مانند نحوه کارکردن، توان مصرفی دستگاه، توجه کنید. نوع و جنس تیغه ها نیز اهمیت زیادی دارد.

  • توان مصرفی

در هنگام خرید به این مورد توجه کنید. مقدار توان مصرفی اکثرا بر روی برچسب دستگاه چاپ می شود. اصولا متوسط توان مصرفی یک دستگاه آبمیوه گیری پانصد وات است.

  • جنس تیغه

تیغه های دستگاه های آبمیوه گیری را از مواد بسیار مختلفی می سازند. مثلا جنس فولاد ، پلاستیک و تیتانیوم را می شود نام برد. باید گفت که تیغه های پلاستیکی مقاومت کمتری نسبت به تیغه های تیتانیومی و فولادی دارند اما در مقام مقایسه ، مقاومت بیشتری در برابر زنگ زدن دارند.

  • شستشوی آسان

باز و بسته شدن آسان و راحت قطعات و اجزای آبمیوه گیری باعث می شود تا شست و شوی آن ها آسان شود. راحتی در شست و شو و نظافت باعث افزایش طول عمر دستگاه و همین طور ، افزایش راندمان و کارایی آن دستگاه می شود..

  • میزان صدا

صدای زیاد و بلند دستگاه های آبمیوه گیری همیشه آزاردهنده و گوش خراش بوده و هست. این صدا با سرعت چرخش دستگاه و همچنین توان دستگاه رابطه مستقیمی دارد.این نکته را در نظر بگیرید.

  • مخزن تفاله و آبمیوه

مخزن تفاله‌ ذخیره‌ی تفاله‎‌‌ی میوه‌ها را فراهم می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد تا مقدار میوه‌ی بیشتری را در یک وعده آب گیری کنید. به همراه دستگاه یک پارچ هم وجود دارد که با ظرفیتی مشخصی، امکان نگهداری3 تا 5 لیوان آب‌ میوه‌ی تازه و طبیعی را دارد. این پارچ مستقیما به آب‌میوه‌گیری متصل می شود؛ این باعث می شود چکه و هدررفتن آب‌ میوه به حداقل برسد.

  • جنس بدنه

دستگاهی متناسب با سلیقه و طراحی آشپزخانه خودتان انتخاب کنید. در مورد زیبایی و ظاهر دستگاه  هم به سلیقه خودتان انتخاب کنید. و این نکته را توجه داشته باشید که  فقط زیبایی برای شما مهم نباشد. باید دستگاهی را انتخاب کنید که جنس بدنه آن بادوام و بسیار محکم باشد و مقاومت خوبی داشته باشد. قطعات پلاستیکی دستگاه از پلاستیک مرغوب  و درجه یک ساخته شده باشند و بدنه آن حتما از جنس استیل و قابل شستشو و ضد زنگ باشد.

  • ایمنی ومصرف انرژی

توان مصرفی یا همان قدرت موتور اصلی ترین و مهم ترین خصلت مشخص کننده میزان مصرف برق دستگاه است. همه محصولات برای این که وارد بازار شوند و در آن به فروش برسند باید دارای یک سری از استانداردهای اجباری و خاص باشند. همچنین میزان و نوع استفاده نیز هم در تعیین میزان مصرف برق دستگاه شما موثر است. شما می توانید برای کسب اطلاعات  و دیتاهای بیشتر ، به برچسب مصرف انرژی دستگاه نگاهی بیاندازید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد