خرید مخلوط کن و آسیاب

شوش لند یکشنبه 12 مرداد 1399 - 17:03
خرید مخلوط کن و آسیاب

با دستگاه مخلوط کن می‌توان نوشیدنی‌های خوشمزه و میکس هایی با طعم عالی و جذاب را در چند ثانیه و به سرعت تهیه و تدارک دید. تمامی مواد غذایی نرم و حتی سخت و سفت ، را با دستگاه مخلوط کن برقی می توان یک دست میکس و یا خرد و له کرد.

در حال حاضر زندگی مدرن و مکانیکی انسان ها در معرض تغییرات زیادی قرار گرفته است ، لوازم برقی را به هر سمتی که نگاه  کنیم می بینیم  چرا که زندگی را برای ما آسان تر می کند. آشپزخانه یکی از بخش های زندگی است که در آن تغییر و تحول را کاملا احساس می کنیم . خرید مخلوط کن خوب یکی از ضروریات تهیه لوازم آشپزخانه و منزل است. با دستگاه مخلوط کن  می‌توان نوشیدنی‌های خوشمزه  و میکس هایی با طعم عالی و جذاب را در چند ثانیه و به سرعت تهیه و تدارک دید. تمامی مواد غذایی نرم و حتی سخت و سفت ، را با دستگاه مخلوط کن برقی می توان یک دست  میکس و یا خرد و له کرد. اگر قصد خرید یا حتی استفاده از این دستگاه کاربردی را دارید به نکات زیر حتما توجه کنید.

  • جنس تیغه‌ها

بهترین نوع در بین تیغه‌ها  تیغه‌های تیز با جنس استیل هستند که مقاومت و کارایی بیشتری نسبت به دیگر انواع تیغه دارند. تیغه آسیاب دارای دو نیم تیغه عمود برهم  است که فقط یک طرف آن تیز و برنده است.

  • ظرفیت وجنس پارچ

این مورد را بر اساس نیازتان و جمعیت تعداد افراد  خانواده تان انتخاب کنید و حتما موقع تهیه مخلوط کن به ظرفیت پارچ نیز توجه کنید. پارچ  این دستگاه برقی در دو جنس پلاستیک و شیشه وجود دارد. پارچ ‌های پلاستیکی که اصولا  پلاستیک ‌های شفافی هستند  نسبت به جنس‌های شیشه‌ای بسیار سبک‌تر هستند در حالی که بعضی از انواع مدل های  آن،  به مرور زمان رنگ شان تغییر پیدا می کند و پارچ کدر می‌شود.

  • قدرت موتور

هرچه قدرت موتور یا همان وات دستگاه  بیشتر باشد مواد را سریعتر و راحت تر مخلوط می کنند.هنگام خرید مخلوط کن طبق نیازتان  و دفعات استفاده از دستگاه  وجمعیت  افراد خانواده تان محصول را گزینش کنید. اگر شاغل هستید و یا خانواده پرجمعیتی دارید و حتی اگر سرعت کار کردن برای شما  خیلی مهم است محصولی را خریداری کنیدکه هنگام کار کردن با آن دستگاه داغ نکند و قدرت موتور بالایی داشته باشد.

  • گارانتی

گارانتی دستگاه در زمان تهیه محصول  حتما و اکیدا باید در نظر گرفته شود. هیچ وقت محصولی را بدون گارانتی خریداری نکنید و به این مورد مهم هم توجه نمایید که نماینده تعمیرات آن مارک و برند در محل زندگی شما نمایندگی  دارد یا نه که زمان تعمیر محصول دچار مشکل نشوید.

  • ایمنی

امنیت دستگا‌های برقی نسبت به هر چیزی و هر ملاکی برتری دارد. قفل ایمنی مخلوط کن‌ها نیز از نکاتی است که دارای اهمیت زیادی است و نکته حایز اهمیتی به شمار می رود. قفل ایمنی در مخلوط کن باید طوری باشد که در صورت قرارنگرفتن درست پارچ، مانع روشن شدن دستگاه بشود. 

  • بهترین برند

از برندهای موفق در این عرصه میتوان مارک مولینکس-تفال-سایا-پاناسونیک-و بوش را نام برد.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد