راهنمای خرید چرخ خیاطی

شوش لند یکشنبه 12 مرداد 1399 - 16:58
راهنمای خرید چرخ خیاطی

چرخ خیاطی ای که شما خریداری می کنید وسیله ای بسیار کاربردی به شرط وارد بودن است که سال های زیادی در منزل شما خواهد ماند و از آن استفاده خواهید کرد، از این جهت باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید. قبل از انتخاب و خرید چرخ خیاطی بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

چرخ خیاطی ای که شما خریداری می کنید وسیله ای بسیار کاربردی به شرط وارد بودن است که سال های زیادی در منزل شما خواهد ماند و از آن استفاده خواهید کرد، از این جهت باید در انتخاب آن بسیار دقت کنید. قبل از انتخاب و خرید چرخ خیاطی بهتر است به نکات زیر توجه کنید.

گارانتی

گارانتی دستگاه در زمان تهیه محصول  حتما و اکیدا باید در نظر گرفته شود. هیچ وقت محصولی را بدون گارانتی خریداری نکنید و به این مورد مهم هم توجه نمایید که نماینده تعمیرات آن مارک و برند در محل زندگی شما نمایندگی  دارد یا نه که زمان تعمیر محصول دچار مشکل نشوید. زمانی که احساس کردید چرخ خیاطی تان به خوبی کار نمی کند بهتراین  است که از اعتبار گارانتی خود استفاده کنید و آن را به نمایندگی نشان بدهید تا در صورت ایجاد هر مشکلی مرتفع شود.

گزینه سوزن پایین

این نوع از چرخ  خیاطی به شما این  اجازه را می دهد که موقعیت سوزن را در دستگاه انتخاب کند و بعد از توقف دستگاه سوزن را در موقعیت بالا یا پایین قرار بدهید. این مورد موقع دوخت انواع مختلفی از پارچه ها بسیار مفید است.

وجود برنامه های دوخت زیاد

توصیه می شود چرخ خیاطی را بخرید که بتوان با آن مضاف بر دوخت راسته و منظم، دوخت های زیگزاگ مانند  با عرضها و طول های مختلف را انجام داد . یک چرخ خیاطی با کیفیت باید دست کم دارای سه مدل دوخت باشد.مانند دوخت راسته ، دوخت زیگزاگ، دوخت  جای دکمه.

قیمت و هزینه

قبل از خرید هر وسیله ای قطعا باید محدوده قیمتی آن را بدانید. با توجه به سرمایه تان در بازارخوب بگردید و تحقیق کنید تا بهترین چرخ خیاطی متناسب با بودجه خود را پیدا کنید. می شود گفت که چرخ  خیاطی ها از لوازم دارای رنج قیمتی گسترده هستند.

قابلیت سبک و قابل حمل بودن

توجه داشته باشید که چرخ خیاطی باید سبک و قابل حمل باشد اما نه خیلی سبک باشد که به چرخ خیاطی آسیب بزند و باعث افتادن آن شود.

میزان صدا

چرخ خیاطی ای را خریداری نمایید که حاوی میزان صدای مناسب باشد. دستگاه های چرخ خیاطی بی دینام تا زمانی که شما کار دوخت را شروع نکنید از انرژی برق استفاده ای نمی کند اما دستگاه های دینام دار بعد از روشن شدن دستگاه چرخ خیاطی مصرف برق را آغاز می کنند.

پرفروش ترین ها

چند مدل از چرخ خیاطی های پرفروش عبارت اند از:

کاچیران- ژانومه- آکیلیس

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد