راهنمای خرید بخارشوی

شوش لند یکشنبه 12 مرداد 1399 - 16:54
راهنمای خرید بخارشوی

بخارشوها از ترکیب کردن بخار آب به همراه بعضی از مواد شوینده  و پاک کننده با  قدرت مکش بسیار قوی برای تمیز کردن سطوح، پارکت موزاییک فرش و موکت استفاده می‌شود.

بخارشوها در حال حاضر نقش خیلی مهم را در نظافت سطوح مختلف در محیط را بازی می‌کنند. این دستگاه ظاهرا پیچیده از فرایند  بسیارساده‌ای برای تولید بخارات و تمیز کردن سطح های متعدد استفاده می‌کند. بخارشوها از ترکیب کردن بخار آب به همراه بعضی از مواد شوینده  و پاک کننده با  قدرت مکش بسیار قوی برای تمیز کردن سطوح، پارکت موزاییک فرش و موکت استفاده می‌شود. برخی از بخارشوی ها دارای ابزارهای های مختلف بوده که معمولا برای تمیز کردن سطح های مختلف،کف،سرامیک، مبلمان، پله‌ها، شیشه‌ های اتومبیل و لوازم داخلی مورد استفاده قرار می‌گیرند. برای راهنمای خرید این وسیله پرکاربرد با ما همراه باشید.

  • چند‌کاره بودن

سعی کنید بخارشو‌‌ای را انتخاب کنید که ابزار های جانبی مناسبی برای تمیز کردن کنج ها ،زوایه‌ها، مبلمان و پرده‌ها را داشته باشد. به این صورت ساده ‌تر می‌توانید تمامی گوشه و کنار منزل تان را با کمک آن تمیز کنید.

  • قدرت و کشش

در کل توان دستگاه نشان دهنده کیفیت و قدرت بخارشو شما در تولید بخار است. هر چقدر توان دستگاهی که خریداری ‌کنید بالاترو بهتر باشد دستگاه در مدت زمان بسیار کمتری، آب درون مخزنش را به بخار تبدیل می‌کند.

  • وزن و سنگینی

وزن بخارشو فاکتورخیلی مهمی است در بعضی بخارشو ها، دستگاه اصلی یا تی بخارشوی سنگین است طوری  که حرکت دادن آن و کار نظافت را سخت و خسته کننده می کند و می تواند به مرور به دست، کمر و اعضای بدن آسیب برسانند. پس لطفا قبل از خرید بخارشو حتما وزن بدنه و تی آن را کنترل کنید.البته این دستگاه ها از لحاظ سایز کوچک هستند.

  • گارانتی

محصولی را انتخاب نمایید که گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب و کافی را داشته باشد. برای کمی ارزان تر خریدن، حتی اگر به دنبال مدل گران قیمتی هستید که کارایی طولانی و مطمئنی دارد، گارانتی را فدا نکنید. همچنین مدلی را گزینش کنید که به طور گسترده در بازار یافت شده و از نظر دفاتر خدماتی  در محل و شهر زندگی شما پوشش خوبی را دارا باشد. اصولا قطعات و لوازم یدکی این محصولات راحت تر و بیشتر در دسترس هستند.

  • ایمنی

مواظب باشید زیرا دﻣﺎی ﺑﺎﻻی ﺑﺨﺎر ﻣﯽ‌ﺗﻮاﻧﺪ ﺳﻮﺧﺘﮕﯽ جدی را در صورت نداشتن تجهیزات ایمنی و استاندارد، در شما ایجاد کند، پس اﯾﻤﻨﯽ در دﺳﺘﮕﺎه‌ ﺑﺨﺎرﺷﻮی از بقیه دﺳﺘﮕﺎه‌ﻫﺎی ﻟﻮازم ﺧﺎﻧﮕﯽ برقی درمنزل  اﻫﻤﯿﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮی را دارا اﺳﺖ. داﺷﺘﻦ امکاناتی مثل دکمه ﻗﻔﻞ ﮐﻨﻨﺪه ﺧﻮدﮐﺎر درب ﻣﺨﺰن، محفظه ﺿﺪ اﻧﻔﺠﺎر، و ﻗﻔﻞ ﮐﻮدک از گزینه هایی است که باید از وجود آن‌ها در هنگام خرید بخارشوی، مطمین باشید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد