راهنمای خریدظروف بامبو

شوش لند یکشنبه 12 مرداد 1399 - 16:12
راهنمای خریدظروف بامبو

یکی از ظروف پذیرایی فانتزی ظروف بامبو است که به تازگی با استقبال زیادی نیز مواجهه  شده است. ظروف بامبو خصلت های بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به راحت قابل تجزیه  بودن اشاره کرد و همین مورد سبب می شود که کاملا با محیط زیست مان همسو و سازگار باشند.علاوه بر این دارای زیبایی خاصی می باشند.

یکی از ظروف پذیرایی فانتزی ظروف بامبواست که به تازگی با استقبال زیادی نیز مواجهه  شده است. ظروف بامبو خصلت های بسیاری دارد که از جمله آن ها می توان به راحت قابل تجزیه  بودن اشاره کرد و همین مورد سبب می شود که کاملا با محیط زیستمان همسو و سازگار باشند.علاوه بر این دارای زیبایی خاصی می باشند.

ماندگاری، دوام و بقا

ظروف چوبی بامبو خیلی مقاوم و با دوام هستند. گیاه بامبو و ظروف تهیه شده از آن به بسیار مقاوم و سرسخت هستند، و علاوه بر آن بسیار سبک و انعطاف پذیر نیز هستند. وسایل ولوازم آشپزخانه ی بامبو اصولا برای مدت های زیادی قابل استفاده هستند و نسبت به کالا های پلاستیکی و چوبی از دوام و ماندگاری بیش تری برخوردار می باشند.

بهداشتی بودن

این ظروف به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی خطرناک و افزودنی های دیگر بسیار سالم و بهداشتی تهیه می شوند.به همین دلیل از مناسب ترین ظروف برای کودکان به شمار می آید.

شست و شو راحت

این ظروف به راحتی شسته می شوند.و هیچ گونه جای لکه روی آن ها باقی نمی ماند. امروزه در بسیاری از منازل حضور یک ماشین ظرفشویی قابل رویت است .پس نحو شستن این ظروف در این صورت نکته مهمی است که باید به آن توجه شود. پس  تثبیت کیفیت ظرف ها در مقابل درجه حرارت آب و مواد شوینده و پاک کننده بسیار قوی که در ماشین های ظرفشویی خانگی  مورد استفاده قرار می گیرد، نکته بسیار مهمی است .

قابلیت نشکن بودن

به طور کلی این ظروف شکننده نمی باشند .ظروف بامبو به دلیل  هویت  چوبی  خود، بر عکس ظرف  های چینی خاصیت نشکن بودن را دارا  هستند. افتادن یک ظرف بامبو از دست شما  بر عکس یک ظرف چینی، خیلی جای نگرانی نیست و می توان امیدوار بود که بعد  از برداشتن آن از روی زمین، کوچک ترین آسیبی به آن نرسیده باشد.

سبک بودن ظروف بامبو

ظروف بامبو در مقام مقایسه با ظروف  چینی خیلی سبک تر هستند و خیلی منطقی است که این مورد بتواند به خاطر آسانی که در پذیرایی با خودش به همراه می آورد ،بر مقدار محبوبیت ظروف بامبو اضافه کند.

تعداد ظروف بامبو

تعداد و اندازه‌های ظروف یکی دیگر از نکات مهم و قابل توجه در انتخاب این نوع از ظروف می‌باشد. بهتر است ظروفی را در این زمینه انتخاب کنید تا هم از لحاظ هزینه برای شما به صرفه باشد و هم تعداد آن بستگی به نوع مصرف اندازه باشد.

 

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد