چیدمان اتاق پذیرایی عروس

شوش لند یکشنبه 12 مرداد 1399 - 16:00
چیدمان اتاق پذیرایی عروس

با چیدمان درست و اصولی اتاق پذیرایی مهمانان و افراد خانه در این مکان احساس آرامش و امنیت بیشتری می کنند.

اتاق پذیرایی اولین جایی بوده که میهمانان منزلتان با آن برخورد خواهند داشت پس نحوه چیدمان آن نشان دهنده سلیقه شما می باشد. احتمالا در همان روزهای اول مهمانان زیادی خانه نوعروس وارد می شوند که با دیدن نحوه چیدمان اتاق پذیرایی او را مورد قضاوت قرار می دهند. یکی از اصول مهم در چیدمان اتاق پذیرایی این است که مبلمان و محل جای گیری تلویزیون به شکل بعلاوه باشد. اگر از نیم ست در منزلتان استفاده می کنید، قسمتی از نیم ست را که تعداد صندلی های بیشتری دارد را روبه روی تلویزیون قرار داده و مبلمان تکی را در جهت مخالف محل تلویزیون قرار دهید.

جای قرارگیری میز پذیرایی

برای دسترسی بهترمهمان ها به میز پذیرایی باید این میز را در نزدیکی محل نشستن میزبان بگذارید تا با کمترین ایجاد مزاحمت پذیرایی خوبی از میهمانان صورت بگیرد. اگر مبلمان شما دارای کنسول یا میز عسلی بوده آن را در میان صندلی های رو به روی تلویزیون قرار دهید. محلی که می خواهید تلویزیون را در آن جا بگذاربد باید دارای فضایی بازو قابل دید برای همه باشد.

لوازم تزئینی دراتاق پذیرایی

برای زیباتر شدن فضای پذیرایی بهتر است از اشیای تزئینی همچون گلدان کریستال، تابلوهای نقاشی، مجسمه، رومیزی های دست دوز و سنگ دوزی شده، کوسن و غیره استفاده کنید. بهتر است رنگ انتخابی برای این لوازم تزئینی روشن باشد تا فضای اتاق پذیرایی شما را بزرگ تر کند، بنابراین رنگ های روشن مانند سفید، کرم، آبی روشن و غیره مناسب می باشند. مجسمه ها و لوازم دکوری خود را در نزدیکی محل نشستن مهمانان و اطراف ست مبلمان قرار دهید تا منزلتان زیبا و شیک دیده شود.

استفاده از المان های طبیعی

برای زیباتر شدن اتاق پذیرایی خود می توانید از المان های طبیعی مانند گیاهان آپارتمانی و گل های طبیعی استفاده کنید و علاوه بر زیبایی، طراوت و نشاط را به منزلتان بیاورید. قرار دادن چند شاخه گل مریم یا گیاه بامبو در یک گلدان کریستالی زیبا است اما باید به خاطر داشته باشید در استفاده از گل و گیاه طبیعی افراط نکنید زیرا فضای اتاق پذیرایی شما شبیه حیاط خلوت و گلخانه می شود.

چیدمان ویترین در اتاق پذیرایی

چیدن ویترین نقش مهمی در زیبایی خانه عروس دارد. برای اینکه ویترین چیدمان زیبایی داشته باشد، وسایل منحصر به فرد و تکی در داخل ویترین قرار دهید و از قرار دادن وسایل شبیه و یک رنگ پرهیز کنید.

آینه و شمعدان عروسی

آینه و شمعدان عروسی یکی از خاطره انگیزترین المان های زندگی است. آینه و شمعدان را روی یک میز مثلثی شکل پوشانده شده با ترمه سرمه دوزی شده بگذارید. شمعدان ها را خالی از شمع نگذارید و درون شمعدان ها، شمع های فاخر سفید و کرم با رگه های طلایی بگذارید.

برخی نکات دکوراسیون اتاق پذیرایی

همیشه برای زیبا کردن خانه تان از وسایل گران قیمت استفاده نکنید، شما می توانید با هزینه کم خانه ای زیبا و جذاب داشته باشید. در هنگام چیدن لوازم مختلف از همسرتان نظر خواهی کنید. خانه خود را مطابق سلیقه خود و همسرتان بچینید و به نظر دیگران اهمیت ندهید زیرا شما می خواهید سال ها در این خانه زندگی کنید. برای دکوراسیون داخلی اتاق پذیرایی از تم رنگی مناسبی استفاده کنید. برای چیدمان مناسب در اتاق پذیرایی نیازها و امکانات خود را در نظر بگیرید و با توجه به ابعاد و میزان بودجه چیدمان را انجام دهید. اگر چیدمان اتاق پذیرایی درست و اصولی انجام شود، مهمانان و افراد خانه در این مکان احساس آرامش و امنیت بیشتری می کنند.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد