نکات مهم در خرید بوفه یا ویترین

شوش لند یکشنبه 12 مرداد 1399 - 15:57
نکات مهم در خرید بوفه یا ویترین

 بوفه کالایی است که به صورت چند طبقه طراحی می شود که در هر طبقه آن وسایل و ظرف های دکوری و تزیینی قرار می گیرد. از کالا و ابزار ضروری برای دکوراسیون منازل ایرانی ها بوفه ها است. در بیشتر منازل بوفه یا ویترین هایی قرار دارد که به منظور به نمایش گذاشتن دکوری ها و ظروف کریستالی و شیک وجود دارد.

وجود ویترین یا بوفه وسیله ای کاربردی برای زیبایی منازل می باشد. البته وجود آن در خانه های خیلی کوچک ضرورتی ندارد. اما می شود بوفه هایی کوچک را برای خانه های کوچک تهیه کرد. بوفه کالایی است که به صورت چند طبقه طراحی می شود که در هر طبقه آن وسایل و ظرف های دکوری و تزیینی قرار می گیرد. از کالا و ابزار ضروری برای دکوراسیون منازل ایرانی ها بوفه ها است. در بیشتر منازل بوفه یا ویترین هایی قرار دارد که به منظور به نمایش گذاشتن دکوری ها و ظروف کریستالی و شیک وجود دارند.

  • قدم اول

قبل از هر چیزو هر کاری باید نوع دکور خود را انتخاب کنید، هر نوع سبکی دکوری مخصوص به خود و چیدمان و طراحی مخصوص آن را می خواهد قطعا باید متوجه باشید که سبک مدرن بر روی استفاده از رنگ های سفید، طوسی ،قهوه ای و خاکستری و سبک کلاسیک در مجموع به استفاده از رنگ های گرم مانند قهوه ای، طلایی و کرمی و غیره  تاکید دارد.

  • انواع مدل های ویترین و بوفه

بوفه سلطنتی : اگر دکوراسیون شما سنتی ، قدیمی و یا کلاسیک است، پیشنهاد می کنیم از این نوع بوفه در منزل تان استفاده کنید.

بوفه فانتزی : یک دسته مهم از مدل های ویترین و بوفه های شیک، بوفه های فانتزی هستند. این بوفه ها به دور از اصول رسمی بودن هستند. یعنی می شود با هر رنگی که هماهنگ با دکوراسیون داخلی شما است از آنها استفاده کرد.

بوفه مدرن : دیگر مدل های ویترین و بوفه های شیک ، بوفه های مدرن هستند. این نوع  از بوفه ها دارای حجم ها و ابعادی نا منظم بوده و از لحاظ دیداری، جلوه های خیلی جالبی دارند. همین طور این بوفه یا ویترین ها می توانند بدون شیشه هم باشند.

  • ویترین برای منازل کوچک

برای مکان های کوچک باید بوفه های ظریف خریداری کنید. برخی از بوفه ها به صورت باز و گسترده طراحی می شوند. بوفه های باز فضای کمتری را اشغال می کنند و کوچک تر از بوفه های بسته و محدود هستند. اما  مشکل شان این است که وسایل در دسترس کودکان قرار می گیرد. بنابراین اگر در خانه کودکی  دارید، بهتر است بوفه بسته را انتخاب نمایید. ویترین نباید خیلی بیش از حد ممکن بلند و پر ارتفاع باشد. جابجایی و حمل ویترین های بلند  خیلی مشکل ساز است. 

  • ویترین مناسب برای پذیرایی

می توانید برای پذیرایی بوفه به سبک کلاسیک و قدیمی انتخاب کرد. این نوع از ویترین با چوب های حکاکی شده و تزیینات طراحی شده ساخته می شود. ظاهر بوفه های کلاسیک شوکت و وقار خاصی دارند که برای پذیرایی پیشنهاد می شود. جهت منازلی که بقیه وسایل تجملاتی هستند، می توان بوفه کلاسیک تهیه کرد. این نوع از بوفه برای خانه های فانتزی با طرح های ساده و تک رنگ مناسب نیست.

  • بهتر ین مکان ها برای قرار گیری

بهترین مکان برای بوفه ورودی خانه است که یکی از مناسب ترین مکان ها برای قرار گیری بوفه می باشد، وجود یک بوفه زیبا که با وسایل مناسبی تزیین و طراحی شده باشد، قطعا می تواند در شروع ورود مهمان هایتان پیام های زیادی را در مورد سلیقه ی خاص شما بیان کند. قرار گیری یک بوفه با طراحی خلاقانه  و خاص در انتهای یک راهروی مدرن، ایده ی بسیار خاصی می تواند باشد. برای ایجاد هماهنگی   بیشتر بین فضای راهروتان و بوفه ی خود می توانید از یک قالیچه یا گلیم با رنگ های متناسب و هماهنگ با رنگ بوفه تان، بر کف زمین استفاده کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد