راهنمای خرید آینه شمعدان

شوش لند یکشنبه 12 مرداد 1399 - 15:39
راهنمای خرید آینه شمعدان
وجود آینه و شمعدان یکی از مواردی است که باید در طراحی دکوراسیون و چیدمان خانه و محل کار به آن توجه شود. این که چه آینه و شمعدانی را برای فضاهای مختلف منزل انتخاب کنیم هم در اصول چیدمان و هم در زیبایی نقش بسیار اساسی و مهم ‌ دارد. این مطلب راهنمایی است برا

وجود آینه و شمعدان یکی از مواردی است که باید در طراحی دکوراسیون و چیدمان خانه و محل کار به آن توجه شود. این که چه آینه و شمعدانی را برای فضاهای مختلف منزل انتخاب کنیم هم در اصول چیدمان و هم در زیبایی نقش بسیار اساسی و مهم ‌ دارد. این مطلب راهنمایی است برای خریداران آینه و شمعدان با بیان فاکتورهای مهم در خریداری آن برای منزل تان.  در فرهنگ ایرانی آینه مظهر روشنایی و خوش بختی  افراد می باشد. اصولا آینه ها در سه نوع کنسول کوچک و پایه دار طراحی و تولید می شوند. و در انواع و اقسام مدل ها و جنس ها اعم از چوبی نقره استیل برنز مسی فیروزه و حتی پلاستیک فشرده می باشند.

  • جنس نقره

 اصولا خریدن آینه و شمعدان در کل از جنس نقره برای همه شما فراهم نیست و حتی شاید متقبل شدن هزینه به این سنگینی  به نظرشما زیاد منطقی نیاید. انتخاب بعدی مورد های قلم ‌زنی مس با آبکاری نقره است که قیمت مناسب تری دارد.

  • جنس چوبی

این مورد از آینه ها با هنر منبت کاری طراحی می شوند.به دلیل ظرافت و دقتی که در تهیه این نوع از آیینه به کار می رود باعث زیبایی کار می شود.در مقایسه با نقره قیمت کمتری دارند.

  • جنس کریستالی

این نوع زیبایی خاصی دارند اما نگه داری آن ها سخت است چون شکنندگی بالایی دارند.

  • هزینه

اگر به دنبال مدل های لوکس و شیک هستید باید نوع برنزی و نقره را انتخاب کنید. اما اگر قیمت سبک تری می خواهید از مدل های چوبی و کریستالی بهره بگیرید. در کل رنج قیمت بین 600 تا 15میلیون هم می شود برای آینه شمعدان خرج کرد.

  • محل قرارگیری آینه شمعدان

 قبل از خرید آینه و شمعدان تان، به مکانی که قصد دارید آن را قرار دهید حتما توجه کنید.چنان چه در مقابل در ورودی منزل خود تان فضای زیادی را دارید، می توانید از یک آینه کنسول زیبا در آن محل استفاده کنید که علاوه بر زیبایی محل قرار دادن دکوری و ظروف تان هم باشد.

  •   نوع مدل

در خرید آینه شمعدان به سراغ تم هایی بروید که با طراحی منزل تان به خوبی هماهنگ ‌شوند. مدلی را برای آینه شمعدان انتخاب کنید که به سادگی با اکثر طیف ‌های رنگی و همینطور با پرده و مبل  و نوع دیزاین منزل ست شود. قبل از هر کاری مشخص کنید که سبک چیدمان و طراحی منزلتان، سنتی است یا از چیدمان مدرن و به روز  برای طراحی داخلی و دکوراسیون منزل استفاده میکنید یا تلفیقی از هر دو.و طبق آن مدل آینه شمعدان را انتخاب کنید.

ارسال نظر
(بعد از تائید مدیر منتشر خواهد شد)
  • - نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.
  • - لطفا دیدگاهتان تا حد امکان مربوط به مطلب باشد.
  • - لطفا فارسی بنویسید
  • - نظرات شما  منتشر خواهد شد